phone 0522699630 whatsapp
slide1
slide2
slide3
slide4

אהוד אלבז - עיצוב שיער ואיפור
אודות

מעצב שיער ומאפרת מגיעים עד אלייך ביום האירוע.
אהוד אלבז (43) בעל ניסיון של 25 שנה בעיצוב שיער וסירוק כלות, עבר השתלמויות רבות בתחום הן בארץ והן בחו"ל.
יום החתונה/האירוע הוא יום קסום מאורע של פעם בחיים. ביום זה תרצי לצידך את אנשי המקצוע הטובים שיעניקו לך יחס חם ביטחון ומקצועיות.
אצל אהוד תיהני מעיצוב תסרוקת מקצועית, שזירת שיער טבעית ועמידות מובטחת של התסרוקת במשך כל האירוע. כמו כן אהוד שם דגש על התאמת התסרוקת למבנה הפנים, האיפור והשמלה.

בין עבודותיו הרבות כגון צילומים לקטלוג אופנת TOP, צילומי כלות לאלינור לרמן, רווית הנדל, סטוידיו כלות אינקו, הפקות שונות פסטיבל הסרטים בחיפה, מרצה לתסרוקות כלות וערב בשלושה בי"ס "נאוה קולאז' ", "סיגל תדמור" בחיפה ו"האקדמיה ליופי" בעפולה.

ליטל אשתו של אהוד הינה מאפרת מקצועית בוגרת איל מקיאג' , בעלת ניסיון של 10 שנים באיפור כלות ואירועים. ליטל משתמשת במוצרי האיפור האיכותיים ביותר ובחידושים עם דגש על התאמה אישית לכל לקוחה.

איפור קבוע
הגבות בפנינו משמשות מסגרת לעיניים ויוצרות פרופורציה בפנים. באמצעות איפור קבוע ניתן להרחיב להאריך לקצר או לעבות אותן. את בחירת הצבע אני מבצעת בתיאום עם הלקוחה, כאשר אני מקפידה להתאים אותו לגוון עורה ולגוון השערה הטבעית של הגבה. .המכשירים והצבעים שנבחרו מהמובילים בעולם וללא כאבים

בגלריית התמונות תתרשמי ממבחר סגנונות של עיצוב שיער וכן מכמה סגנונות של איפור טבעי, מעושן, זוהר ודרמטי. ביום הניסיון תקבלי ייעוץ אישי ומוחשי וביחד ניצור את המראה המושלם עבורך ליום החתונה. תוכלי ליהנות גם מעיצוב גבות וסידור הציפורניים.
השילוב המקצועי של אהוד וליטל ידגיש את היופי הייחודי שבך, כי עבורנו זו זכות להיות חלק מהיום המאושר בחייך. תמצאו אצלנו במספרה את השירותים הבאים:
עיצוב שיער נשים גברים וילדים, החלקת קארטין "אינברטו", תוספות שיער, תסרוקות ערב/כלה כולל הגעה ביום האירוע, הדרכות/קורסים בעיצוב שיער, איפור מקצועי, עיצוב גבות, הדרכות איפור חוגי בית ואיפור ערב.

eludnlital

איפור ערב Ehud lital Elbaz Makeup Lesson

קולקציית 2020

המלצות

לאהוד היקר איזה כייף להסתכל על התמונות ולהסתכל ולהסתכל, הכל כל כך מושלם, התסרוקת מדהימה הכל מושלם כמו שחלמתי. הוכחת לי שאפשר לעשות תסרוקת עם 100 סיכות ראש בערך מבלי שזה יכאב ויצא כזה מושלם ושלא נדבר על זה שאף שערה לא זזה עד השעות הקטנות של הלילה.ואיזה תשבוחות?! תודה לך על היחס האדיב, החמימות המקצועיות השירות עד המלון. בנות, הכי כייף ומומלץ בחום לקחת את ענבר המאפרת ואהוד ליום הכי חשוב בחייך. הם באים עד אליך ורק בשבילך ולא עם עוד 8 כלות לחוצות באותו סלון. ובכלל לא יקר. שווה שווה שווה. שירלי תמשיך להפוך בנות לנסיכות

שירלי בן חור

אהוד , רציתי לאחל לך שנה טובה שנה שלא תשכח כל שנה משתנים, וכל שנה לומדים כל שנה מתבגרים והולכים וגדלים. יש שנים שנמאסות , ויש שנים מבוקשות. ואקווה שאת השנה הזו לעולם לא תשכח ושהכל בה יהיה יפה כל כך. שתהיה זו !השנה....! שנה טובה מכל לקוחותיך

דברת

רציתי להודות לך על הסבלנות והמקצועיות הרבה שהפגנת לכל אורך הדרך. התסרוקת היתה בדיוק כפי שתמיד דמיינתי, קיבלה שבחים רבים והחזיקה מעמד לאורך כל הערב. הכנות יום החתונה היו רגועות הרבה יותר תודות לאופי הנעים והכישרון שהפגנת בתסרוקת הניסיון. אם אתן רוצות להיות בטוחות שהשיער שלכן יעוצב ליום חשוב זה כפי שתמיד דמיינתן והרבה יותר... אני ממליצה בחום על אהוד

אילנית

לאהוד אלבז רציתי מאוד להודות לך על תסרוקת בדיוק כפי שרציתי וחלמתי ביום החתונה. עוד מתסרוקת הניסיון שנורא השקעת בה ידעתי שזה יצא נפלא. הרגשתי עם השיער נוח מאוד והמחמאות לא מפסיקות להגיע. היה כיף להתחיל איתך את יום החתונה, כאשר הגעת אליי למלון והבנת את הלחץ שהייתי בו. אני חייבת לציין שכאשר חזרתי למלון לפנות בוקר, טרחתי לבדוק במראה את מצב התסרוקת וזה היה מדהים- בדיוק כפי שיצאתי מהמלון בצהריים. תודה, תודה ושוב תודה.

מיטל

הכלות שלנו

orit

אורית

gili

גילי

ela

אלה

nof

מיכל

olga

אולגה

efrat

אפרת

צור קשר

user
pen
message
loader